måndag 30 juni 2014

Det här är jag; Mitt förflutna och min framtid

So this is my closure...

Jag ångrar aldrig den dagen jag träffade dig.
Jag ångrar inte heller den dagen jag fick se ditt riktiga jag och spenderade fem år med den personen.
Hade jag inte träffat dig och levt dessa mörka år med dig hade jag inte blivit den jag är idag.
Du har givit mig en otrolig lärdom; Att se igenom folks lögner och att se det ärliga hos människor.
Jag har fått en omänsklig styrka som är väldigt sällsynt och som har gjort mig till den jag är idag.
Det finns inga murar jag inte kan riva, inga hinder jag inte kan ta mig över och inga kliv är för stora.
På ett oförståeligt sätt är jag tacksam mot dig och mot Gud för att jag fick den här erfarenheten.
När jag ser djupt in i mitt hjärta, så tror jag även att jag har förlåtit dig.

Jag förstår nu äntligen vem jag är och att möjligheterna är oändliga.
Med handen på hjärtat; Tack för allting och ingenting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar