måndag 20 oktober 2014

Vilodagar uppskattas mer än man tror

Denna helg spenderade jag äntligen i Avesta hemma hos Micke.
En välbehövlig vilohelg så att säga. Det har blivit mycket festande och firande på sista tiden och jag måste säga att det var skönt med en helg där vi tog det lugnt.
Det blev promenader, middag på O'learys och jag drack även då bara vatten till maten och sen har vi avslutat varje kväll med en bra film.

Nu är jag tillbaka i Uppsala igen och jobbade fram till klockan fyra idag.
Nu har jag sen dess suttit och pluggat och gnuggat mitt huvud för att kunna rimma fram två dikter.
Inte min styrka men efter lite om och men så.

Imorgon väntar ännu en arbetsdag och då får jag se till att sitta ett tag på kvällen med studierna.
På onsdag kommer Micke till Uppsala för en arbetsintervju och vi ska inhandla kostymer till kommande Halloweenfest. På lördagen blir det också jobb annars ska jag försöka fokusera så mycket energi som möjligt på att sätta igång min träning.

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar