tisdag 30 september 2014

Tittar och fokuserar framåt

En solresa är bokad och klar!
I januari flyger jag och min älskade Micke till Yucatanhalvön i Mexiko för två härliga veckor i värmen så vi kan slappna av och ha det riktigt skönt. Nu längtar jag faktiskt efter vintern för då kommer januari närmare. Hihi.

Igår var jag på gymmet och körde ett lite lättare axel - och bröstpass där jag avslutade med en rejäl slakt av magen. Härligt att vara tillbaka på gymmet igen efter två veckors sjukdom. Men jag startade lite försiktigt åtminstone och pushade mig inte till max.
Idag var jag också dit för ett benpass. Jag körde på lite hårdare idag och stretchade ordentligt efteråt.

Morgondagen bjuder förhoppningsvis på en promenad innan jag ska iväg till mitt introduktionsmöte och sen jobb. På torsdag hade jag tänkt ta ett ryggpass på gymmet och i helgen blir det både det ena och andra.

Det blir tidigt i säng idag, jag känner mig utmattad både psykiskt och fysiskt och behöver vila.
En liten uppdatering kunde jag bjuda på i vilket fall som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar