onsdag 5 november 2014

En perfekt ledig dag

Idag har det varit en dag där fokusen har legat till hundra procent på studierna. Då jag hade hamnat lite efter i kursen så ville jag satsa den här lediga dagen på att komma ikapp och dessutom läsa i läroboken.
På mitt första inskickade uppdrag fick jag E i omdöme och i mitt andra inskickade uppdrag som jag skickade in idag, fick jag ett C! Vilket känns toppen, att få en höjning. Då ska jag bara satsa ännu mera och köra samma race men med mera analyser av allting.

Sedan har jag även städat lite idag och så gick jag iväg och handlade inför middagen.
Blev en fantastiskt god räkgryta med mycket styrka i.
Efter maten drog jag och brorsan ner till stan och gymmet och körde oss slut på ett grymt ryggpass där vi pressade till max och efteråt orkade vi knappt bära hem två liter mjölk.

Ganska nyligen hemkommen sitter jag nu här och smälter mitt lilla kvällsmål och efter-träning-påfyllning. Imorgon väntar ännu en ledig dag där jag ska plugga för att sedan gymma igen med brorsan och framåt tidig kväll blir det mysfika på stan med världens bästa Johanna.

Sedan är det jobb igen på fredagen och så åter igen får vi se vad helgen ger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar