tisdag 25 november 2014

Passion - När du väl har den, finns den alltid

Hör och häpna!

Trots att det tog otroligt lång tid för mig att somna i går kväll och att när jag väl somnade så sov jag uruselt så tog jag mig till gymmet på morgonen innan jobbet.
När alarmet gick igång så tryckte jag ansiktet mot kudden och tänkte "Nej fy fan i helsike!" men efter att jag slog mig lite i huvudet och sa till mig själv att gå upp ett flertal gånger, så gick jag upp.
Jag packade min väska, fick i mig frukost och hoppade på första bästa buss.

Trots att jag var trött och seg så blev det ett av dom bästa träningspassen jag har haft.
Med lite energidryck och fantastiskt peppande musik så började med lätt jogg för att sen fortsätta med intervaller. I slutet kändes det som att jag skulle trilla av löpbandet. 25 minuter blev det.

Efter det satte jag igång med ben och rumpa och avslutade hela passet med mage och stretch.
Ökade vikter på alla övningar, färre reps med högre vikter, tills jag till slut knappt kunde stå på benen.

Jobbade sedan fem timmar för att sedan träffa fina och underbara Madde på stan.
Det blev lite fika och lite ögonshopping inför julen.

Imorgon har jag en ledig dag att se fram emot.
Ett rikligt ryggpass tänkte jag börja dagen med för att sedan träffa min kompis Maria en stund.
Kvällarna spenderar jag mestadels med näsan i skolböckerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar