lördag 26 juli 2014

Back on track

Tillbaka till verkligheten som jag skrev föregående dag.
Jag har jobbat nio timmar idag, timmarna gick ganska fort fastän vi hade väldigt lite att göra.
Jag har inte saknat jobbet i sig, inte alls, men mina kollegor har jag saknat enormt!
Vi pratade massor och snackade om vad vi gjort och vad som ska hända och skrattade jättemycket som vanligt. Min härliga lilla kebabfamilj.

Hemkommen och har packat upp det mesta och fått så mycket ordning som det går just nu på mitt rum.
Fått i mig lite kvällsmat och ska strax hoppa in i duschen. Det blir nog ganska tidig kväll, något avsnitt av Sex and the City skulle jag tro innan jag gosar ner mig hos min kudde.

Imorgon ska jag sätta igång med träningen på riktigt igen och matvanorna.
Dags att börja använda Lifesum igen och träna hårt.
Fick förresten många fina komplimanger på jobbet idag vilket jag blev väldigt glad över!

Tack för min del idag, imorgon väntar en ledig dag fylld av träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar