tisdag 8 juli 2014

Tillbaka till platsen som jag älskar

Efter en vecka är jag tillbaka på gymmet och trots den tropiska värmen vi har fått nu så har jag saknat det väldigt mycket, att få pusha mig till det yttersta och köra varenda övning till utmattning. 
Förra veckan sträckte jag mig rejält i axlarna och ryggen och har haft riktigt ont men nu känns det bättre. 
Det är inte hundra men jag kör så länge som jag inte känner av det.

Halvdag på jobbet idag och halvdag imorgon. På torsdag och fredag har jag långa dagar att se fram emot i värmen innan jag åker till Avesta och Micke för att fira hans födelsedag. 

Jag ska nu spendera kvällen i sängen med en tallrik jordgubbar och glass och titta på Sex and the City. 
Oh yes, I love that show. Jag har sett den flera gånger och kan se den om och om igen. 
Imorgon blir det ett träningspass innan jobbet för efter blir det antagligen fika med finaste Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar