fredag 25 juli 2014

Back to reality

Sista kvällen på min semester nu.
Imorgon tar jag tåget till Uppsala igen för ett niotimmars jobbpass och så är jag tyvärr tvungen att ta mig tillbaka till verkligheten igen.

Det har känts konstigt att vara tillbaka från London för där var man igång från tidigt på morgonen till sent på kvällen. Man tog det lugnt när man la huvudet på kudden.
Efter att vi har kommit hem har vi inte gjort mycket alls. Det har blivit lite promenader och igår var vi iväg och badade, 28 grader i vattnet så det var helt underbart att svalka sig från 35 graders värme på land.
Det har varit väldigt varma dagar vilket också har resulterat i lite ork till att göra någonting.
På sätt och vis skönt, på sätt och vis lite långtråkigt.

Men som sagt, imorgon åker jag tillbaka hem till storstan för att ta tag i studier, jobb och framtid -
och framför allt träningen igen. Träningen har jag faktiskt saknat enormt!

En kort uppdatering från den svettiga lägenheten i Avesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar