onsdag 2 juli 2014

Första men absolut inte sista

Jag har haft en härlig dag i det äntligen fina vädret.
Det verkar som att sommaren är på väg och det är jag väldigt glad över.

Jag började morgonen med ett träningspass på gymmet och halvvägs in lyckades jag sträcka mig vilket gjorde mig besviken och arg. Jag fick avbryta träningen och ta mig till apoteket för att köpa Voltaren och ta mig an fem timmars jobb.

Efter jobbet träffade jag min älskade syster och vän Engla-Johanna för en fika på Wayne's uteservering.
Vi satt och skrattade och pratade om allting mellan himmel och jord.
Efter det åkte jag hemåt för att äta middag och ta ett bad.
Och snäll som min mamma är så har hon suttit och klickat runt på internet för att kika efter resor till London.
Och vad gör hon? Självklart hittar hon en resa! Bra pris, bra hotell väldigt centralt och nära till det absolut bästa som man vill upptäcka i London.

Så resan är bokad och betalt så den 17 juli åker jag och min pojkvän Mikael till London.
Min första resa och semester någonsin sen jag var barn så det kommer bli mycket blandade känslor.
Nervositet, spänning och hur mycket förväntningar som helst!
Min första, men absolut INTE den sista resan för det är någonting jag vill göra hela livet.
Resa, upptäcka och träffa nya människor.

Det här ser vi fram emot så det bara skriker om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar