torsdag 4 september 2014

One year older but none the wiser

Då är man ett år äldre igen. Dagarna blir kortare och månaderna går snabbare.
Är det dags att börja leta efter den perfekta rynkkrämen nu? Nej, fast jag erkänner...
Jag ögnade igenom den hyllan när jag var i affären nyss.

Jag har fått många gratulationer och en helt underbar present från min fina karl.
Han köpte en Galaxy Samsung S5 till mig så nu inväntar jag på ett nytt SIM-kort för att sedan kunna börja använda den, och speciellt kameran ska jag tala om.

Det har blivit både en promenad och en vända till gymmet idag.
Jag har börjat fokusera mycket på mina axlar då smärtan har börjat komma tillbaka under långa jobbdagar och idag brände det sådär riktigt härligt i dom under träningspasset.
En och en halvtimme blev jag där innan jag tog mig hem för att laga en god födelsedagsmiddag till mig själv medan Micke är på jobbet.

Minns ni mitt förra inlägg där jag nämnde framtiden?
Jag känner mig fortfarande ganska lugn angående den.
Jag försöker passa på att njuta just nu. Fast jag har inte glömt den helt, den ligger i baktankarna och inväntar att plockas fram och dammas av, för så småningom måste jag ta mig en rejäl funderare.

Imorgon väntar kräftskiva och på lördagens vankas det jobb och avslut på den kvällen blir att närvara på ett 30-årskalas. Fantastiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar