måndag 1 september 2014

Two drifters of to see the world

Somebody give me a oneway ticket back to London.

Sittandes här i mjukisbyxor och sockar så tänker jag efter.
Hösten är på väg, vindarna blir kallare och kvällarna blir mörkare, men jag har ingenting emot det.
Jag gillar hösten och vintern, det är mysigt på många olika sätt och tänk er själva...
Om det skulle vara 30 grader varmt varje dag, varje månad hela året om.
Skulle inte det bli tråkigt? Vad finns det då att sakna?

Många drömmer om att flytta till ett varmt sommarparadis men jag skulle inte ha någonting emot att bo i England, eller vissa delar av USA, där det faktiskt finns höst och vinter.
Det är inte vädret som gör det, det är människorna och atmosfären.

Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir "vuxen". Ärligt talat så har jag ingen aning,
men paniken är inte lika stor som den har varit tidigare.
Jag planerar och vill ha kontroll men ibland blir det som det blir.
Jag går igenom en fas just nu och förhoppningsvis så håller den inte i sig allt för länge.

Den här veckan med väldigt lite jobb kommer att fokuseras otroligt mycket på träning..
och även kanske lite framtid?
Det får framtiden utvisa ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar